Market M1 Kraków

panfu *Panfu

Temat: parkowanie - prosba do kierowcow
Dnia Wed, 20 Oct 2004 12:48:23 +0200, Renya napisał(a):


Użytkownik "Huckleberry"  napisał
| Mnie osobiście jako kierowcę drażni bardziej parkowanie
| na miejscach dla niepełnosprawnych przez kierowców którzy nie wyglądają
W poznańskich marketach (Tesco, M1) jest mocna akcja związana z miejscami
parkingowymi dla niepełnosprawnych. I dobrze. Ale to hasło, jakie ją
promuje, jakoś mnie drażni - "Zabrałeś mi moje miejsce, zabierz moje
kalectwo". Jakoś tak brzmi, jakby ci sprawni byli też odpowiedzialni za


Dużo bardziej podoba mi się to co widziałem pod kilkoma hipermarketami w
Krakowie - po prostu miejsca dla niepełnosprawnych są ogrodzone łańcuchem.
Obok stoi ochroniarz, który w razie potrzeby zdejmuje łańcuch...

Pozdrawiam,


Źródło: topranking.pl/1608/parkowanie,prosba,do,kierowcow.php


Temat: prawa, patenty i własność intelektualna.
Dnia 2007-02-20 06:41 użytkownik Rafal... napisał :


| handlowe w Krakowie z podobną "polityką" dotyczącą fotografowania?
| Potrzebuję kasy. ;-)

| Z checia wezme udzial i cyfrówkie ;)

M1


Raczej nie, chyba, że w poszczególnych marketach. Ktoś chyba nawet jakiś
czas temu opisywał na pl.soc.prawo taką akcję w M1, więc może się
nauczyli. W każdym razie w samym pasażu M1 trzaskałem zdjęcia i nic, nie
dali się złowić.


Źródło: topranking.pl/1753/prawa,patenty,i,wlasnosc,intelektualna.php


Temat: prawa, patenty i własność intelektualna.
Mikołaj Menke napisał(a):


Dnia 2007-02-20 06:41 użytkownik Rafal... napisał :
| handlowe w Krakowie z podobną "polityką" dotyczącą fotografowania?
| Potrzebuję kasy. ;-)
| Z checia wezme udzial i cyfrówkie ;)
| M1

Raczej nie, chyba, że w poszczególnych marketach. Ktoś chyba nawet jakiś
czas temu opisywał na pl.soc.prawo taką akcję w M1, więc może się
nauczyli. W każdym razie w samym pasażu M1 trzaskałem zdjęcia i nic, nie
dali się złowić.


Natomiast w sklepach mogą cie pogonić za "szpiegostwo", że
fotografujesz ceny, wygląd promocji itp:P
prawnie pewnie mogą ci gówno zrobić, ale smrodu, hałasu i ze sklepu
przegonić pewnie mogą:P


Źródło: topranking.pl/1753/prawa,patenty,i,wlasnosc,intelektualna.php


Temat: powiedzcie w paru zdanich co jest co i po ile !!!
Pierwsza rzecz: vero moda jest firmą DUŃSKĄ a nie włoską,
a druga to taka, że vero moda robi kilka "serii", bo raczej nie linii ciuchów-
i zreczywiście różnia sie one jakością, mam np. top biały w serek Vero Moda
basic, który zrobił sie dziwny po paeru praniach, ale mam tez moherowy golf,
który wcale sie nie filcuje, oprócz tego jest tam linia o nazwie brzmiącej jak
damskie imię ( nie pamietam) i to sa ciuychy bardziej elegenacjkie. Poza tym
pzreceny sa tam cały rok, ja np. w sierpniu upatrzyłam sobuie cudna spódnice
dzinsowaą do kostek za parwei 300 zł, która po wakacjach kosztowała 99zł.

Cracow Plaza w Krakowie, skąd jestem to najlepszy wybór na zakupy, w
pozostałych marketach galerie handlowe sa małe i ubiogie. W plazie jest:
NA DOLE:
b. duzy salon Reserved, z pełna linia damską, męska i dziecinną
jackpot (ale nie utożsamiam sie z tymi ciuchami)
Zara (j.w.)
SOLAR - świetne ciuchy dla 30-tek
CARRY- polska firma, polski "jackpot", fajne ciuchy na codzien dla studentów i
studentek, na pzrecenach ceny śmiesznie niskie, a ciuchy b. fajnie odszyte i z
pomysłem
Wrangler, Lee, levis
fajny sklep z bielizną

na GÓRZE:
Diverse
Fabryka Mody filia sklepu z grodzkiej - fajne w fasonach ale badziewne w
wykonaniu ciuchy dla młodzieży
House of Colours i chyba jeszcze z 20 innych

W carrefourze jest orsay, jackpot, itp.

Niedalkeo od plazy jest M1 i tam sa tez fajne sklepy.



Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,2609559,2609559,powiedzcie_w_paru_zdanich_co_jest_co_i_po_ile_.html


Temat: Zakupy w Krakowie
W Krakowie warto poszukać czegoś nie w centrach handlowych, ale w małych
uroczych krakowskich butikach, gdzie dostaniesz fajne rzeczy młodych
krakowskich projektantów i to w przystępnych cenach - takie butiki są na
Szewskiej, Brackiej, Sławkowskiej, Grodzkiej i na Kazimierzu. Naprawdę warto
czasami poszukać czegoś oryginalnego, bo w klonach Galerii Mokotów, jakimi są
Plaza i M1 dostaniesz dokładnie to samo co w Warszawie i innych miastach.
Poza tym nie ma to jak spacery po pięknym Starym Mieście, gdy ciepły wiatr
wieje od Plant.
Zostaw plastikowe ściany marketów i poczuj wiosenny oddech Krakowa!
pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłych, udanych zakupów.
A kawa zdecydowanie lepiej smakuje przy Rynku niż przy Alei Pokoju :))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,11499288,11499288,Zakupy_w_Krakowie.html


Temat: sunsatia
Kupiłam dzisiaj w centrum ogrodniczym przy M1 w Krakowie.
Produkuje ją Plantpol: www.plantpol.com.pl/strony/1/i/20.php

ale powinna być w każdym większym markecie ogrodniczym, bo jest piękna i
dlatego coraz bardziej popularna :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23256,23005887,23005887,sunsatia.html


Temat: Czy w Łodzi powstanie Auchan?
Z tym badaniem rynku to moze troche przesada, wielkie sieci
raczej widza w nas potencjal i licza ze w koncu Lodz sie
rozwinie, jak Poznan, Krakow i wtedy to oni beda mieli tu sklepy.
Giganci maja pieniadze by przeczekac, natomiast te mniejsze
sklepy nie, np. co stalo sie z M1 po otwarciu Galerii? 1/3 miejsc
sie zwolnila lub zmienila wlascicieli, jak otworza Manufakture
bedzie to samo, zwoc uwage na galerie w hipermarketach, pustki,
ludzie chodza do marketow ze wzgledu na ceny. Wybor w marketach
jest coraz mniejszy, w Tescco i Hypernowie jest w tej chwili
mniej rodzajow sokow niz w hurtowym Macro. Jesli do wyboru mam
tylko Pepsi, Coca-cole lub Hoop'a + marke wlasna to gdzie jest ta
konkurencja? Gdzie jest ten wielki wybor. Moj osiedlowy sklep ma
wiekszy wybor piwa niz nie jeden market i do tego swierzego bo
nie kupuja na 1/2 roku z gory.

Nigdy nie bylem przeciwnikiem marketow, jednak od jakiegos czasu
widze ze zchodza na psy i przestaja sie roznic, walka miedzy nimi
sprowadza sie JEDYNIE do cen i to na poziomie xx.99, niestety
kosztem jakosci i roznorodnosci.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,63,8473766,8473766,Czy_w_Lodzi_powstanie_Auchan_.html


Temat: Jakie poglądy mają kandydaci na prezydenta Częs...
Pan LOngin i jego partia Lpr to ludzie niezrównoważeni !!!!
"chciałby godziny policyjnej dla uczniów,Tylko on jest przeciw galerii handlowej
na tyłach ul. Krakowskiej, bo LPR w ogóle nie chce wielkopowierzchniowych
sklepów, które są czynne także w niedzielę" przeciez galeria to wyzsz półka niz
blaszany market np. tesco , auchan czy M1.
Jego parita i on aż szkoda gadać...
Ja na niego napewno nigdy w życiu nier zagłosuje NIGDY!!!!!
ps. ciekawe co Zrobił w tej kończącej Kadencji NAPEWNO NIC .
Jestem oburzony bo startuje na prezydenta jak nieumie być nawet Radnym KOSZMAR
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,51879050,51879050,Jakie_poglady_maja_kandydaci_na_prezydenta_Czes_.html


Temat: MArkety... ranking
MArkety... ranking
WROCŁAW 1) Centrum Bielany [70] 1998

WARSZAWA 2) Galeria Mokotów [61] 2000

WARSZAWA 3) Wola Park [56] 2002

WROCŁAW 4) CH Korona [55] 1999

POZNAŃ 5) IKEA Franowo [52] 1999

KRAKÓW 6) M1 Kraków [51,5] 2001

WARSZAWA 7) M1 Marki [51] 1999

POZNAŃ 8) Auchan Komorniki [50] 2001

CZELADŻ 9) M1 Czeladż [50] 1997

WARSZAWA 10) Carrefour Bemowo [50] 1999

Lista zmieni się niedługo i to bardzo... na pierwsze miejsce wskoczy Łódzka
Manufaktura 180 tys.!!

A jak z bydgoskimi sklepami?? Znacie ich powierzchnie?? Ile ma największy??


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,54,6944321,6944321,MArkety_ranking.html


Temat: Echo ciągle walczy o hipermarket
żeby drzewa jakoś wyglądały musi minać z 20 lat...nie ma gwarancji
że sadzonki się przyjmą,część pewnie obumrze,zostanie
zdewastowana...czyli norma w przyrodzie.Dwa poligon to powinno być
nowe centrum rekreaccyjne...brakuje
basenów,lodowiska,aquaparku,ściany wspinaczkowej,czegoś w stylu
miasteczka rowerowego,toru dla gkardów,minigolfa...teren poligonu
jest falisty można zrobic mini zjazd na sankach w zimie...pomysłów
jest masa..market ok..ale nie kolejny blaszak tylko coś
artystycznego jak np m1 w krakowie gdzie przed obiektem jest
szkielet dinozaura,w środku tramwaj na szynach i totalnie inny
klimat zakupów
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,62,72248448,72248448,Echo_ciagle_walczy_o_hipermarket.html


Temat: Łyżwy - gdzie i jakie?
ja też mam ten sam problem i powiem Ci tak -obleciałam w Krakowie chyba
wszystkie sklepy sportowe i nigdzie nie mają łyżew! Ja nie wiem co jest grane

Zostały więc markety np. GO-Sport w M1 -podobno są -ja jeszcze tam nie dotarłam
ale chyba nie mam wyjścia bo to chyba jedyne miejsce gdzie można kupić łyżwy


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,61,33321134,33321134,Lyzwy_gdzie_i_jakie_.html


Temat: LIKWIDACJA TORÓW DO PLESZOWA!!!!!!!
Jestem pewien, że kiedyś sieć Auchan otworzy swój market w Krakowie.
Wystarczającym powodem jest to, że jeszcze tej sieci w Krakowie nie ma. Ale
nie łudziłbym się na waszym miejscu, że to będzie w Pleszowie. Komu by się
chciało jeździć na zakupy na takie odludzie? Nawet dla mieszkańców Nowej Huty
bliżej są Geant, Carrefour (Czyżyny) i M1. A co dopiero mówić o innych
dzielnicach Krakowa. Tak więc, na pewno kiedyś Auchan wejdzie, ale lokalizacja
zdecydowanie nie ta.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,409,5715937,5715937,LIKWIDACJA_TOROW_DO_PLESZOWA_.html


Temat: Kraków będzie bogaty i brzydki
Ty mowisz powaznie??
Krakow nie jest metropolia, to nie jest Nowy Jork ani londynskie City. Proby
robienia z niego czegos czym nie jest sa zenujace. Tandetne galerie handlowe
wybudowac najlatwiej taki populizm, ludzie maja blisko do marketu, architektura
wydaje sie na dzisiejsze standarty do przyjecia, karuzela sie kreci.
Tylko ze za 10, 20 lat bedzie to szpecic to miasto. Nie wiem jak Majchrowski
mogl zezwolic na budowe GK w samym centrum miasta, bez przygotowania
infrastruktury (chyba jakies potezne pieniadze pod stolem albo jest totalnym
kr...m). Hotel kolo GK straszy swoja pseudo architektura napzeciw pieknych
kamienic, ktos pomyslal jak to sie komponuje??
Rozumiem budowanie centr handlowych w pewnej odleglosci jak m1, caly czas blisko
ale jednak nie w centrum.
Obecnie patrzac na rynek widac tylko balagan organizacyjny, masy turystow
przemieszczajacy sie bez zadnego ladu posrod obklejonyvh wywieszkami kamienic
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,410,63853080,63853080,Krakow_bedzie_bogaty_i_brzydki.html


Temat: Dlaczego Warszawiacy nienawidzą przyjezdnych?
a znasz Wrocław z autopsji czy z landszafcików?
pytam, bo Wrocław ma ładny zadbany rynek i część zabytkową, choć niecałą
oczywiście. Natomiast podobnie jak Kraków - to co jest poza śródmieściem jest w
dużo dużo gorszym stanie.

Wybacz ale mieszkałem w Krakowie ponad miesiąc, akurat pracowałem dla jednego z
marketów w M1 i choć nie miałem okazji pobywac sobie w Rynku bo nie było na to
czasu ale za to częsciej bywałem poza Rynkiem, bo jerżdziliśmy po miescie.
Przyznam że syfnością obrzeży Kraków całkiem dużymi miejscami bije ma glowę mój
rodziny zaniedbany Wałbrzych.

Sugeruję trochę pokory, najpierw posprzatać i pozamiatać na własnym podwórku a
dopiero potem poczuczać innych.

Aha! takie nagromadzenie buractwa i wyścigu szczurow jakie miałem okazje
zaobserwowac w tym markecie wśród pracowników kazdego szczebla to jako zyje -
nie miałem okazji spotkac w Warszawie.

nie pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,140,38794127,38794127,Dlaczego_Warszawiacy_nienawidza_przyjezdnych_.html


Temat: real - totalna wtopa
o boze, ale z ciebie inteligent... byles w takim jednym czy drugim centrum
handlowym w krakowie czy wawie? w tych centrach najczesciej tez sa markety (np.
real w m1)... i towary sa te same, wiec co sie podniecasz, ze w halach ludzie
kupuja dziadostwo...
inna rzecz to oczywiscie wzgledy estetyczne budynku
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,69,33426432,33426432,real_totalna_wtopa.html


Temat: lecrelc
janki? no bez przesady.
kazdy kolejny market w okregu tarnobrzega to oczywiscie plus.
ale cos w rodzaju janek to chyba zbyt smialy pomysl... ;)

niech wybuduja taki jeden (moze dwa) wiekszy market, z butikami wewnatrz (cos w
rodzaju m1 czy plaza w krakowie) i wystarczy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,329,14900734,14900734,lecrelc.html


Temat: Real vs. Tesco
Real ma z magazynami 10 tys m kw pow ale to jest najmniejszy na 27 działających
w Polsce. Największe znajduja się w Krakowie,Poznaniu,Zabrzu,Czeladzi. Mają po
50 tys m kw pow z galeriami. Najładniejszy jest w Krakowie stylizowany na
zewnątrz na Krakowskie Sukiennice Wewnątrz pasaż wypełniony jest stylizowanymi
krakowskim kamieniczkami są nawet tory tramwajowe i stoi krakowski tramwaj
retro a w dalszej części jest motyw morski na ścianie fale morza a na posadzce
ogromna łódź super to wygląda Takie centra noszą nazwę M1 W Szczecinie to był
pierwszy market w Polsce i dlatego taki mały a miał być następny budowany ale
nie powstał z wiadomych przyczyn .
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,70,21321467,21321467,Real_vs_Tesco.html


Temat: M1 Kraków 26 czerwca - noc zakupów
M1 Kraków 26 czerwca - noc zakupów
przeklejam info z ich strony:

Noc Zakupów, Moc Rabatów w M1 Kraków
W piątek 26 czerwca Centrum Handlowe M1 Kraków zaprasza serdecznie
swoich klientów na niesamowitą Noc Zakupów pełną Mocy wyjątkowych
Rabatów. Tylko tego dnia od godz. 21.00 do północy na klientów M1
Kraków będą czekały wyjątkowe oferty cenowe, promocje i rabaty nawet
do 70 %! A oto tylko wybrane propozycje: "5-10-15" do 70% 4 You
40% ADIDAS do 30% APART do 20% Avanti con la moda do 60% Bartek 50%
Beatrix Jewellery do 15% BOLERO do 30% Butik NINA do 50% BYTOM S.A.
20% Camaieu do 70% Cerro Torre do 20% Deichmann do 20%
Galeria Wina 30% Go Sport do 20% NIKE do 30% Próchnik 40% Quadri
foglio 30% RAVEL do 70% REPORTER do 20% Reporter Young do 50% RYŁKO
15% Sephora 20% SIMPLE 40% SUNSET SUITS 15% Świat Zabawek Berchet 20%
Taboo do 70% Venezia do 50% YES 10% Yves Rocher 30% Zibi do
15% Ponadto Media Markt oferuje dla swoich klientów rabat do 30% na
wybrane produkty, w markecie real,- za każde wydane 100 PLN, klienci
otrzymają bon towarowy o wartości 10 PLN a w markecie Praktiker na
klientów czeka wiele promocji w tym rabat do 10% na wybrane produkty.
Moc Rabatów w M1 to wspaniała okazja, której nie można przegapić!


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,96934151,96934151,M1_Krakow_26_czerwca_noc_zakupow.html


Temat: Pilne pytanie do grupowiczow.
     Sieć hipermarketów real,- należy do grupy METRO AG, jednego z
największych koncernów handlowych na świecie. W koncernie tym zrzeszone są:
sieć sprzedaży hurtowej MAKRO/METRO, sieci sklepów specjalistycznych
Praktiker i MediaMarkt/Saturn oraz domy handlowe Galeria Kaufhof.

      Firma real,- powstała w Niemczech w 1992 roku z połączenia trzech
sieci: Continent, Basar oraz Realkauf i jest obecnie największą siecią
handlu detalicznego tego państwa. Działa w 3 krajach: w Niemczech, w Polsce
i w Turcji. Nasz rynek jest dla inwestorów niemieckich bardzo atrakcyjny,
chociażby z powodu sąsiedztwa obu państw. Warszawa znajduje się zaledwie 2
godziny lotu samolotem z MĂśnchengladbach - siedziby real,- w Niemczech.

      Działalność w Polsce rozpoczęliśmy 29 listopada 1995 roku. Nasz
pierwszy hipermarket został otwarty w 1997 roku w Szczecinie. Dziś posiadamy
25 hipermarketów w całym kraju, 9 z nich znajduje się w centrach handlowych
M1. Nasze markety można odwiedzić w Bytomiu, Czeladzi, Częstochowie,
Dąbrowie Górniczej, Grudziądzu, Kielcach, Krakowie, Legnicy, Lubinie,
Lublinie, Łodzi, Markach koło Warszawy, Mysłowicach, Nowym Sączu, Olsztynie,
Opolu, Poznaniu, Radomiu, Rybniku, Słupsku, Szczecinie, Wałbrzychu,
Włocławku, Zabrzu i Zgorzelcu.

      real,- to najwieksza na polskim rynku sieć hipermarketów. Koncern
METRO AG, do którego należy real,-, zajmuje 6 miejsce na opublikowanej przez
dziennik "Rzeczpospolita" tak zwanej "Liście 500" prezentującej największe
przedsiębiorstwa w Polsce w 2001 roku.

      :) to Real


Źródło: topranking.pl/1273/pilne,pytanie,do,grupowiczow.php


Temat: powiedzcie w paru zdanich co jest co i po ile !!!
Gość portalu: natalie napisał(a):

> Pierwsza rzecz: vero moda jest firmą DUŃSKĄ a nie włoską,
> a druga to taka, że vero moda robi kilka "serii", bo raczej nie linii ciuchów-

> i zreczywiście różnia sie one jakością, mam np. top biały w serek Vero Moda
> basic, który zrobił sie dziwny po paeru praniach, ale mam tez moherowy golf,
> który wcale sie nie filcuje, oprócz tego jest tam linia o nazwie brzmiącej
jak
> damskie imię ( nie pamietam) i to sa ciuychy bardziej elegenacjkie. Poza tym
> pzreceny sa tam cały rok, ja np. w sierpniu upatrzyłam sobuie cudna spódnice
> dzinsowaą do kostek za parwei 300 zł, która po wakacjach kosztowała 99zł.
>
> Cracow Plaza w Krakowie, skąd jestem to najlepszy wybór na zakupy, w
> pozostałych marketach galerie handlowe sa małe i ubiogie. W plazie jest:
> NA DOLE:
> b. duzy salon Reserved, z pełna linia damską, męska i dziecinną
> jackpot (ale nie utożsamiam sie z tymi ciuchami)
> Zara (j.w.)
> SOLAR - świetne ciuchy dla 30-tek
> CARRY- polska firma, polski "jackpot", fajne ciuchy na codzien dla studentów
i
> studentek, na pzrecenach ceny śmiesznie niskie, a ciuchy b. fajnie odszyte i
z
> pomysłem
> Wrangler, Lee, levis
> fajny sklep z bielizną
>
> na GÓRZE:
> Diverse
> Fabryka Mody filia sklepu z grodzkiej - fajne w fasonach ale badziewne w
> wykonaniu ciuchy dla młodzieży
> House of Colours i chyba jeszcze z 20 innych
>
> W carrefourze jest orsay, jackpot, itp.
>
> Niedalkeo od plazy jest M1 i tam sa tez fajne sklepy.
>
> dzieki! informacje podalas dokladna i wyczerpujaca.
dzieki.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,2609559,2609559,powiedzcie_w_paru_zdanich_co_jest_co_i_po_ile_.html


Powered by wordpress | Theme: simpletex | © panfu *Panfu